Veelgestelde vragen
-
Als je een ticket voor een gesprek koopt, dan ontvang je van ons op de dag van het gesprek een mail met daarin een link. Die leidt naar een webpagina waarop je de stream kan volgen. Dit kan op een telefoon, tablet of computer.
-
Dat kan! Als je een ticket aankoopt, kan je elk gesprek tot twee weken na de live voorstelling herbekijken. Dit is meteen mogelijk na het einde van de livestream.
-
Jazeker! De voorstelling vindt telkens live plaats in een bibliotheek of een podiumhuis. Bij elke online voorstelling plaatsen we ook een link naar de pagina waarop je tickets kan kopen voor de ‘fysieke’ voorstelling in de zaal.
Als je een ticket koopt via deze website dan ontvang je enkel een ticket voor het online event!
-
Er zijn uiteraard wel wat kosten verbonden aan zo’n voorstelling. De belangrijkste is de cameraploeg die de voorstelling filmt en de beelden verspreidt. Door de gesprekken die we streamen in 2024 en 2025, willen we leren wat de ideale prijs. Die proberen we zo laag mogelijk te houden en we sluiten niet uit dat er in de toekomst ook gesprekken zullen zijn die we gratis aanbieden.
-
Ja, als je een UiTpas hebt die recht geeft op UiTpas-kansentarief. Mail een foto van je UiTpas of je UiTpasnummer door naar info@talkpoeder.be en je krijgt een betaalverzoek voor een ticket aan UiTpas-kansentarief doorgestuurd via e-mail.
-
We staan open voor alle ideeën! Stuur ons een mailtje op info@talkpoeder.be
-
Algemeen
De aangekochte tickets vanaf deze website geven je enkel toegang tot het online event, niet tot het fysieke event.
Tix distribueert tickets namens de evenementorganisator (Talkpoeder). De organisator is zichtbaar op de homepagina en op het geprinte ticket. Vragen over het evenement en praktische informatie kunnen gericht worden aan de organisator. Individuele voorwaarden voor de evenementen zullen zichtbaar zijn op het ticket en de bestelbevestiging.
Tix en de organisator mogen contact opnemen met de kaartkoper via elektronische communicatie, zoals bijvoorbeeld e-mail, sms of push notificaties in apps.
Betaling
Alle uitwisseling van informatie tussen u en tix.dk zal versleuteld worden. Niemand kan de ingevoerde persoonlijke gegevens of betalingsinformatie zien. Je kaartdetails worden direct verzonden naar de betalingsprovider. Tix bewaart uw betaalgegevens niet.
Voor het betaling met een creditcard zal een vergoeding in rekening worden gebracht. Deze vergoeding wordt individueel berekend en is zichtbaar voordat de betaling wordt uitgevoerd.
De aankoop is onderhevig aan Nederlandse wetgeving. De overeenkomst is bindend zodra Tix de betaling heeft ontvangen.
Het ticket
Het ticket verleent toegang tot het online evenement op de data en tijd die op het ticket afgedrukt is, mits het ticket een geldige en leesbare barcode bevat.
Elk ticket kan maximaal één maal gebruikt worden. Geannuleerde of ongeldige tickets verlenen geen toegang tot het online event. Tickets mogen niet gekopieerd worden.
Je bent als tickethouder verantwoordelijk voor je ticket. Kwijtgeraakte tickets worden niet vergoed. Een ticket mag overgedragen worden aan een andere persoon, tenzij op de homepage of op het ticket vermeld staat dat het ticket persoonsgebonden is.
Het is niet toegestaan om tickets door te verkopen tegen een hogere prijs. Het is bovendien niet toegestaan om gekochte tickets op een commerciële wijze te gebruiken. Indien dit het geval is behoudt Tix het recht om een ticket te annuleren zonder verdere mededelingen.
Restituties en afgelastingen
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om zich te informeren of een evenement afgelast wordt. Tix zal in bepaalde gevallen informatie versturen over de afgelasting van een evenement namens de organisator. Dit zal gebeuren via e-mail of sms.
Gekochte tickets worden alleen gerestitueerd in het geval van afgelasting van het evenement. Alle overige kosten (zoals kosten voor het gebruik van een creditcard of de leveringskosten) worden niet vergoed. Een evenement dat gedeeltelijk plaatsvindt of plaatsvindt met een inhoudelijke verandering (zoals een andere artiest of een ander repertoire) wordt niet beschouwd als afgelast evenement.
Als distributeur van kaarten is Tix niet aansprakelijk voor eventuele schade die de klant lijdt ten gevolge van een afgelasting.
In sommige gevallen kan Tix de terugbetaling van aankopen namens de organisator uitvoeren in het geval van afgelasting.
Disclaimer
Tix is niet aansprakelijk voor onjuiste informatie of ticketprijzen. Klachten over evenementen of praktische omstandigheden dienen gericht te worden aan de organisator.
Tix kan in bijzondere gevallen de gekozen stoelen van de gekochte tickets wijzigen. Tix zal in dat geval altijd proberen een overeenkomstige prijs en rang te handhaven. Indien dit niet mogelijk is en de stoelen naar een lagere rang worden verplaatst, zal de klant het verschil terugbetaald krijgen.